Emilie Govaerts - Valerie Maes - Touch of Gold Marketing

Meet, evalueer en optimaliseer het succes van je communicatieplan!

WORKSHOP

Communicatieplan? Check! Maar hoe weet je of het werkt?

Emilie Govaerts - Valerie Maes - Touch of Gold Marketing

Je hebt veel moeite en tijd gestoken in het opmaken van jouw ultieme sociale media communicatieplan. Je plaatst consistent je berichten op de verschillende kanalen, met de juiste visuals erbij.

Maar wanneer en hoe zie je hier het resultaat van? Op welke manier kan je je succes meten? Waar moet je op letten en wat kan je doen om je plan te optimaliseren om er het maximale uit te halen?

Dat is wat je leert tijdens deze workshop!

Wat krijg je?

Deze workshop is bedoeld voor wie al een strategisch communicatieplan heeft of er op dit moment mee aan de slag gaat en wil leren hoe je de resultaten meet en bijstuurt.

Dit leer je:

Je leert waar je de meest relevante statistieken en cijfers terugvindt per communicatiekanaal.

Je leert ook met welke andere relevante cijfers (uit je grotere marketingplan) je deze statistieken in verband kan brengen om concrete resultaten te meten.

Je leert welke parameters de beste indicaties geven van hoe goed je scoort met je communicatieplan, hoe je deze kan interpreteren en hoe je dit eventueel kan overbrengen naar stakeholders in je organisatie. We werken hiervoor tijdens de workshop met jouw eigen concrete cijfers.

Je leert op welke manier je je communicatie kan bijsturen om je resultaten te verbeteren. Je krijgt hiervoor concrete voorbeelden en praktische tips waar je mee aan het werk kan.

Emilie Govaerts - Valerie Maes -  Kristien Smet: Touch of Gold Marketing

Let’s do this !

Als geboren Feelgood marketeers en strategen hebben wij een onweerstaanbare drang om onze “golden touch” te verspreiden. Door ondernemers en organisaties in hun superkracht te zetten, met unieke concepten en een focus op duurzaamheid en lange termijn én door de mens (medewerkers, klanten, partners…) een centrale plek te geven.

We houden ervan om resultaten te zien én te voelen, om écht te connecteren met onze klanten, op dezelfde golf te surfen en die zalige plannen uit te voeren.

Onze sterkste troef? We gaan op zoek naar de marketing magie en optimale flow voor jouw bedrijf op een persoonlijke en authentieke manier. We bedenken unieke concepten en totaalplannen, aangevuld met een praktische handleiding en support van ongekende hoogtes.

Nog een voordeel om met ons in zee te gaan? Ons uitgebreide netwerk aan partners in verschillende domeinen. Zo krijg jij een “one-stop-marketing-shop”!

Emilie Govaerts - Valerie Maes - Kristien Smet: Touch of Gold Marketing

Praktische info

E

Wanneer?

De workshop gaat door op donderdag 25 april 2024 van 10u tot 15u. We voorzien een lichte lunch en doorlopend koude en warme drankjes.

E

Waar?

We verwachten jou bij ons op kantoor: Vliegstraat 93, 3570 Alken.

E

Wat breng je mee?

Breng ajb een laptop of tablet mee, waarop je je eigen sociale media statistieken kan raadplegen en eventueel in een spreadsheet kan werken of nota’s kan maken.

E

Deelnameprijs

De deelnameprijs bedraagt 395 Euro excl. btw. Je ontvangt een aftrekbare btw-factuur na je inschrijving.

Ready, set, GO!

Wil je graag deelnemen aan de workshop? Schrijf in via onze webshop of stuur ons eerst een berichtje als je nog vragen hebt!

Je ontvangt na je inschrijving een bevestiging per e-mail.

Pin It on Pinterest