Huur een Marketing Sidekick!
Flexibele marketing ondersteuning voor jouw organisatie.
Wij doen het voor jou
Voetjes omhoog en relax!
Er is de “War for Talent” en je zoekt het schaap met 5 poten om je organisatie op de kaart te zetten? Of je wil gewoon marketing expertise inhuren? Heb je er al eens aan gedacht om een marketing expert “ad interim” onder de arm te nemen?
Wij worden jouw Marketing Sidekick!
Dat is flexibele ondersteuning, op het moment dat jij het nodig hebt, van een top expert in marketing. Van communicatie, grafisch ontwerp, strategisch adverteren, je website onderhouden, e-mail marketing campagnes beheren… Wij doen het allemaal voor jou. Efficiënt, snel en helemaal volgens de regels.
Hoe werken we?
01 - Kennismaking & analyse
We starten met een uitgebreide kennismaking van je organisatie en maken een grondige analyse van de huidige situatie, strategie en toekomstvisie. Zodat we een volledig beeld hebben van jullie marketing behoeften en op welke manier jullie het beste geholpen zijn.
02 - Doelen stellen
Op basis van de eerste analyse bepalen we samen jullie doelstellingen: Wat is het einddoel voor je marketingplan? Wie wil je bereiken? Welke resultaten wil je zien? Hoeveel budget is er voorzien?
03 - Actieplan
Op basis van de analyse en jullie doelen, maken we een concreet actieplan op. Dit omvat alle concrete stappen die we gaan zetten om jullie organisatiedoelen te bereiken.
04 - Uitvoering
Daarna gaan we voor jou aan het werk met het actieplan. Je krijgt op voorhand een inschatting van de duur van het project en plannen regelmatig overlegmomenten in, zodat alle neuzen in dezelfde richting blijven en we doelgericht blijven werken aan de prioriteiten.
05 - Rapportering
Je ontvangt op regelmatige basis rapportering met concrete cijfers en toelichtingen in mensentaal. Zo blijf je perfect op de hoogte van waar je staat en kan je makkelijk je stakeholders updaten en informeren.
Let’s do this !
Als geboren Feelgood marketeers en strategen hebben wij een onweerstaanbare drang om onze “touch of gold” te verspreiden. Door ondernemers en organisaties te versterken met krachtige, betekenisvolle marketingacties en communicatieplannen, gebaseerd op unieke concepten, vanuit een duurzame langetermijn visie én door de mens (de ondernemer zelf, medewerkers, klanten, partners…) een centrale plek te geven.
We houden ervan om resultaten te zien én te voelen, om écht te connecteren met onze klanten, op dezelfde golf te surfen en die zalige plannen uit te voeren.
Onze sterkste troef? We gaan op zoek naar de marketing magie en optimale flow voor jouw bedrijf op een persoonlijke en authentieke manier. We bedenken unieke concepten en totaalplannen, aangevuld met een praktische handleiding en support van ongekende hoogtes.
Nog een voordeel om met ons in zee te gaan? Ons uitgebreide netwerk aan partners in verschillende domeinen. Zo krijg jij een “one-stop-marketing-shop”!
LASER FOCUS MARKETING ANALYSE
Werkt je marketing niet (goed genoeg)? Kom te weten waarom en wat je kan doen!
What’s in it for you?
01 - Je krijgt meer voor minder!
Met een Marketing Sidekick krijg je: meer expertise, meer efficiëntie, meer professionaliteit en dat alles voor een lagere prijs dan de personeelskost voor een eigen marketing medewerker.
02 - Opstart binnen de 2 weken
Binnen de 2 weken komen we bij jou langs voor de eerste kennismaking en analyse. Geen lange wachttijden dus (of opzegperiodes als je een nieuwe medewerker zou zoeken)!
03 - Gepersonaliseerde aanpak
Wij dompelen ons helemaal onder in jouw organisatie en werken een actieplan uit volledig op maat van jullie noden.
04 - Alle expertise binnen handbereik
Je krijgt een persoonlijke Marketing Sidekick toegewezen. Dit is jouw aanspreekpunt en verantwoordelijke voor het uitvoeren en/of coördineren van het actieplan. Maar je kan rekenen op het volledige Touch of Gold team van experten en partners in Branding, Web Design, Communicatie, Copywriting, Grafisch Ontwerp, Strategisch Adverteren, … Zo heb je altijd de juiste expert bij de hand.
05 - Altijd mee met de laatste trends
Als marketing experten en strategen volgen wij alle trends op de voet. Zodat we ze voor jou kunnen toepassen als dat past in je plan. Maar dat is niet alles: We delen onze kennis ook graag met jou. Zodat jij ook altijd mee bent met de laatste trends.
06 - Slaap op je twee oren
We’ve got you covered! Jij concentreert je op de groei van je bedrijf, wij nemen je marketing volledig op ons en houden je op de hoogte van de evolutie en resultaten.
07 - We zorgen voor continuïteit
Zoek je ondertussen naar een eigen marketing medewerker? No problem! Wij zorgen ervoor dat je nieuwe medewerker volledig mee is het marketingverhaal en voorzien training waar het nodig is. Wil je je Marketing Sidekick niet kwijt? Dan kunnen we blijven samenwerken, eventueel in een minder intensieve vorm of eerder als mentor/sparring partner.
Veelgestelde vragen
niet gebruiken
Hoe lang duurt een samenwerking?
Op basis van onze analyse creëren we samen met jou een gepersonaliseerd actieplan voor je bedrijf.
Daarna geven we je een realistische indicatie van de tijd die nodig is om alle marketing taken uit te voeren. Uit ervaring weten we dat we doorgaans al snel 3 maanden aan het werk zijn (zeker als er meerdere stakeholders in de organisatie zijn met wie moet afgestemd worden). Dat hoeft uiteraard niet full time te zijn, integendeel! Vaak is 1 of 2 dagen per maand meer dan genoeg.
We vertellen je er graag meer over tijdens een gratis Ontdekkingsgesprek.
Wat kunnen jullie doen?
Als Marketing Sidekick worden we jouw externe marketing partner. Je kan ervoor kiezen om een deel van je marketing taken aan ons over te laten, zoals bijvoorbeeld het beheer van je sociale media of advertenties. Of we kunnen al je marketing taken overnemen, net zoals een eigen marketing medewerker dat voor jou zou doen.
We luisteren heel graag naar jouw specifieke vragen tijdens een gratis Ontdekkingsgesprek.
Hoe ontmoeten we elkaar: live of online?
We vinden het heel belangrijk om samen rond de tafel te zitten en elkaar echt te ontmoeten, zeker op cruciale momenten zoals kennismaking, analyse en doelstellingen. De uitvoering van het plan kan grotendeels op afstand gebeuren.
Afstemmen tussendoor kan ook online, via Zoom. Deze momenten zijn korter en we schakelen sneller. Dat kan dus perfect online zonder dat we daar momentum of connectie verliezen.
Er zijn meerdere zaakvoerders/partners in ons bedrijf. Houden jullie hier rekening mee?
We begeleiden ook KMO’s met meerdere zaakvoerders of partners. We rekenen erop dat je ons bij de kennismaking en doelstellingen ook meegeeft wie op de hoogte moet worden gehouden of wie toestemming moet geven voor bepaalde acties.
Plan gerust een kennismaking in onze agenda. Dan zetten we alles op een rijtje.
niet gebruiken
Voor welk type organisatie werken jullie?
Wij ondersteunen zowel solo-ondernemers als profit en non-profit organisaties bij hun marketing.
Voor non profit organisaties werken we hiervoor samen met marketing expert Kristien Smet, die zelf jarenlang marketingverantwoordelijke was in sociale organisaties.
Wil je zeker zijn of we met elkaar matchen? Contacteer ons gerust voor een vrijblijvend gesprek.
Welke garanties zijn er dat ik mijn doelen zal halen?
We maken samen met jou een heel straf marketing- en actieplan op waarvan we zeker zijn dat het zal werken en je haalt met ons echte experten in huis die weten wat ze doen en recht op het doel af gaan.
Maar je succes wordt ook beïnvloed door factoren waar wij geen vat op hebben:
- Jouw vertrouwen in het plan en je intentie om op een ander niveau te spelen en uit je comfortzone te stappen
- Jouw commitment om het plan te ondersteunen in de uitvoering zoals we hebben afgesproken
- Marktschommelingen of impactvolle socio-economische gebeurtenissen (denk maar aan pandemieën)
- Persoonlijke gebeurtenissen in jouw leven of fors gewijzigde situaties binnen jouw bedrijf
- …
Wil je meer zekerheid over jouw vraag en persoonlijke situatie? Boek dan een gratis Ontdekkingsgesprek. Dan ontdekken we samen de mogelijkheden en opportiniteiten voor jou.
Hoeveel bedraagt de investering?
De investering is afhankelijk van jouw vraag en welke taken je wil uitbesteden. De verschillende pakketten vind je hieronder terug.
Laten we eerst even kennismaken tijdens een gratis Ontdekkingsgesprek om samen te ontdeken waar de opportuniteiten voor jou liggen en hoe we jou daarbij kunnen ondersteunen.
Waarom zou ik voor Touch of Gold kiezen?
Kiezen voor Touch of Gold is kiezen voor:
- Doorgedreven kennis en jarenlange ervaring
- Gouden kwaliteit en betrokkenheid: we gaan tot het uiterste voor al onze klanten
- Creatieve en unieke oplossingen, géén doorsnee platte marketing
- Marketing en samenwerken met een hoge Feelgood factor en de nodige humor
Toch nog twijfels? Boek een gratis Ontdekkingsgesprek.
PAKKETTEN
Marketing Sidekick
Jij kiest zelf welke en hoeveel taken je wil uitbesteden. Hieronder vind je een overzicht van alle opties. Contacteer ons gerust voor meer informatie.
Advertentiebeheer
Advertenties opvolgen en bijsturen is niet jouw ding? Gelukkig het onze wel!
Essentials
Eenmalige opstartkost: 499 Euro- Beheren en opvolgen van 1 advertentie op 1 kanaal (Meta, LinkedIn of Google Ads)
- Maandelijkse rapportering met advies voor optimalisatie
- Maandelijks optimaliseren van de advertentieresultaten
- 1 Strategisch marketingoverleg per kwartaal
Intense
Eenmalige opstartkost: 499 Euro- Beheren en opvolgen van 3 advertenties op 1 kanaal of 2 advertenties op maximaal 2 verschillende kanalen (Meta, LinkedIn, Google Ads)
- Maandelijkse rapportering met advies voor optimalisatie
- Maandelijks optimaliseren van de advertentieresultaten
- 1 Strategisch marketingoverleg per kwartaal
Pro
Eenmalige opstartkost: 499 Euro- Beheren en opvolgen van meer dan 3 advertenties op verschillende kanalen (Meta, LinkedIn, Google Ads)
- Maandelijkse rapportering met advies voor optimalisatie
- Maandelijks optimaliseren van de advertentieresultaten
- 1 Strategisch marketingoverleg per maand
Marketing
Je wil zoveel mogelijk marketing taken uitbesteden? We’ve got you covered!
Essentials
Enkel voor bestaande klanten- Flexibel inzetbaar pakket van 5u ondersteuning
- Te gebruiken binnen de 6 maanden
- Stuur je support vragen door via WhatsApp of e-mail
- Behandeling van je vraag binnen de 12u
- Praktische ondersteuning voor: e-mail marketing, aanpassingen aan je website, ondersteuning bij het maken van beeldmateriaal in Canva, andere technische vragen
- Niet inbegrepen: strategische marketingvragen/besprekingen
Intense
Eenmalige opstartkost: 1250 Euro- 10u marketing ondersteuning
- Jouw Marketing Sidekick is je persoonlijk aanspreekpunt
- Marketing taken omvatten: beheer van sociale media, opvolging van de advertentiestrategie, opzetten en opvolgen van e-mail campagnes, aanpassingen aan de website, beheren van marketingmateriaal, …
- 1 Strategisch Marketingoverleg per maand
- Maandelijkse rapportering over geleverde prestaties
Pro
Eenmalige opstartkost: 1250 Euro- 20u marketing ondersteuning
- Jouw Marketing Sidekick is je persoonlijk aanspreekpunt
- Marketing taken omvatten: beheer van sociale media, opvolging van de advertentiestrategie, opzetten en opvolgen van e-mail campagnes, aanpassingen aan de website, beheren van marketingmateriaal, …
- 1 Strategisch Marketingoverleg per maand
- Maandelijkse rapportering over geleverde prestaties
Ready, set, GO!
Interesse om samen te werken? Boek een vrijblijvend Ontdekkingsgesprek en laten we samen op zoek gaan naar de oplossing die het beste bij jouw organisatie past.
Sociale Media Beheer
Geen tijd om je sociale media berichten uit te te werken en in te plannen? Wij doen het voor jou!
Essentials
Eenmalige opstartkost: 1250 EuroIntense
Eenmalige opstartkost: 1250 EuroPro
Eenmalige opstartkost: 1250 Euro